top of page
  • תמונת הסופר/תאנדרי טונקוי

חי את החלום | אנדרי טונקוי מאמן כושר אישי | קצת על עצמי


אנדרי טונקוי, עד לא מזמן מאמן כושר בכיר בתפקיד ניהולי ברשת הולמס פלייס, החליט להגשים את חלומו, ליצור חווית אימון אחרת ולהקים את "סטודיו כושר ובריאות ATRAINING" בקריית מוצקין. בין לבין הספיק לעסוק באגרוף מקצועי ואף להיות אלוף אוקראינה לנוער: "אני מאמין במתן יחס אישי לכל מתאמן תוך התאמה של מגוון שיטות אימון, בעל מחויבות אישית


לשמירה על הרגלי אימון בריאים למתאמנים שלי ולי"

מתוך כתבה שפורסמה בחדשות חיפה והקריות >> http://bit.ly/2JcA1Dn


קצת על עצמך? – בן 40, נשוי ואב לשתי בנות מקסימות בנות 4.5 ו-8, גר בקריית ביאליק.


כיצד ומתי הגעת לתחום הכושר? – כבר מגיל צעיר, מגיל 7, התחלתי לעסוק בספורט ומאז הספורט והכושר נהפכו להיות חלק בלתי נפרד מחיי. ההתחלה הייתה בהיאבקות קלאסית, שכללה אימונים אינטנסיביים במשך 3 שנים. בהמשך, עברתי אימוני קרב מגע עם התמקצעות קרבית גם במשך 3 שנים ומשם לתחום האגרוף התחרותי, במשך 6 שנים. בתחום זה הגעתי להישגים ותארים שונים – כמו אלוף אוקראינה לנוער. בשנת 2005 לאחר הכשרה מקצועית כמאמן כושר ומאמן ילדים ונוער, התחלתי לעבוד ברשת הולמס פלייס. ברשת עבדתי 14 שנים ועברתי השתלמויות רבות – מאמן כושר בכיר, עבודה והתאמת פעילות לגיל הרך, קיקבוקסינג, TRX, קטלבל, שיפור טווחי תנועה ועוד… בשנים האחרונות בהולמס פלייס כמנהל מקצועי, ניהלתי את חדר הכושר ואת מאמני הכושר במועדון. לאחר שנים רבות ברשת החלטתי לעזוב ולפתוח סטודיו משלי לאימוני כושר אישיים וקבוצות קטנות, מה שתמיד היה החלום שלי.

מה מניע אותך כשאתה קם בבוקר? – קודם כל המשפחה והילדות שלי – כל מה שאני עושה זה בשבילם! שנית יש לי המון תשוקה ואהבה למקצוע, ספורט זה מי שאני וזה חלק מחיי ולעולם זה ישאר ככה. כמובן כשאני רואה את המתאמנים שלי מגיעים להישגים ותוצאות, כשהם מצליחים לחיות באורך חיים בריא ואיכותי יותר בעקבות התרומה המקצועית שלי – אין סיפוק גדול מזה.

באילו קשיים נתקלת בעסק ואיך התגברת עליהם? העסק עדיין בחיתוליו והוא רק עסק מתחיל אך יחד עם זאת עבדתי קשה מאוד להקמת סטודיו כושר ברמה גבוהה מאוד, שייתן מענה לכל המתאמנים למגוון סוגי אוכלוסיות.

מה אתה מציע ללקוחות שאחרים לא? ניסיון רב ומקצועיות של שנים רבות מאוד בתחום. שיטות האימון שלי מגוונות מאוד ומותאמות לרצון ודרישה של הלקוחות, גם בעקבות ניסיון העבר הספורטיבי שלי. ליווי אישי של מתאמנים לאורך שנים ארוכות שהובילו לתוצאות משמעותיות וכמובן סטודיו כושר ברמה גבוהה מאוד עם מכשור מהמתקדמים שיש עכשיו בשוק.

מה השאיפות להמשך? להתפתח ולהיות סטודיו מוביל באיזור הקריות, הנגיש לכולם ושיכלול צוות מאמנים ברמה גבוהה.

טיפ של מנצחים לקוראים? חשוב שהגוף תמיד יהיה בתזוזה ובפעילות ולכן הטיפ שלי זה למצוא עיסוק ספורטיבי שמקבלים ממנו הנאה, לדוגמה להצטרף לחוג ספורט, אני מיישם זאת בעצמי בכדורגל. דוגמה נוספת היא תחום הכדורשת שקיבל תאוצה בשנים האחרונות בקרב נשים או כל חוג תנועה אחר שקיים. זה כמובן חשוב מאוד לכושר הגופני שלנו אבל לא פחות מכך לנפש!

---

תצרו איתי קשר 051-5001406




58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page